sunshine

tjaoo!

det är kanon väder ute med lite lite blåst men whatever, jag måste ändån sitta inne och göra klart mitt arbete, inte så himla kul, men detta är sista saken jag gör typ sen är det bara svenska prov på tisdag och det är inte så himla jobbigt. Sen blir det bara slött i skolan! Kan inte fatta att vi slutar snart! Igår var det iallafall Springbreak, det var inte jätte kul precis, var mer för typ 18-20 åringar tycker jag, inte så många i våran ålder där, whatever! Heldre det än att sitta hemma å tråka! Ikväll ska jag in till kalmar igen, för att kolla på när kalmar ska spela mot helsingborg.

Nu ska jag ta tag i detta pluggandet igen, blä!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0