TRÖTT

hello

helt slut är orden för de tre dagarna
här kommer i alla fall lite bilder;

onsdagen började med försovning men lyckades pallra mig iväg till
djurparken för att spendera med klassen och 9a1




sen åkte jag bussen in till kalmar för att klippa och slinga hos frisören, sen hem och packa för att "sova" över på skolan, mysigt! jag linnea jojje och lillen skulle sova i ett tält men sen kom någon och ravade det så då blev det att dygna med emil och ville och jacob, fast det va bara emil och jag som klarade det, yehey!


dagen efter var det utspark, kan lova att jag var sjukligt trött! men då dog min kamera så det blev bara en bild :(



på fredagen så var det dags för skolavslutning!



bilder från kvällen lär komma när jag har laddat in dom.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0