midsommar afton

Igår vad det midsommarafton, och den firades hos frida med grill med mera! Vid 11 åkte alla västerut mot färjestaden, för att festa på möllstorp, tänkte att vi också skulle åka dit, men hittade inte skjus å tur och tur va väll det, för vad alla säger så va det jätte tråkigt där, blir man inte så där jätte skadeglad då, skade glädje är den bästa glädjen!

Vi tog fram jordgubbarna och glassen å satte på en film å mös till den, vid 2 nångång skulle vi gå ut å lägga oss i det kalla tältet, å jag som inte hade täcke eller madrass med mig, så jag tog min moppe och körde hem och möts av patrik å maggan å alla deras kompisar, så vi satte oss å käkade tårta å mackor, mm va gott ;)


fler bilder kommer! här är en på lillen, tilda och mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0